Čo dokáže print?

Výsledky prieskumu efektivity printu a reklamy v printe uskutočneného agentúrou GfK Slovakia, s.r.o.

Takmer 9 z 10 ľudí sa venuje čítaniu novín alebo časopisov. Polovica čitateľov sa vracia k časopisu 2-3x. Priemerne si prečíta časopis 5,8x. Jedna inzercia je v časopise videná priemerne 12,3x. Priemerne 1 vydanie časopisu si prečíta 5,3 čitateľov.

V oblasti bývania a stavby je print najsilnejším médiom, ktoré vedie ku kúpe. 26%čitateľov sleduje reklamu a jej obsah v tlačových médiách, čo je druhé miesto po TV (31%). Reklama v časopisoch (38%) je po odporúčaní priateľov (50%) a reklame v TV (47%) najdôveryhodnejším typom reklamy.

Pre efektivitu je veľmi dôležitá sústredenosť čitateľov na reklamu v printe. Tento atribút ,,vlastnia'' dnes len printy!


Cenník inzercie časopis EUROSTAV 2017

Prečo mať  komerčnú prezetnáciu v časopise Eurostav_2017

Digitalizované ukážky časopisov
Predplatné 2018
Cena verejnosti CENA ARCH 2017
E-shop eurostav
Archbooks
heroal